Informasjon til våre kunder

Vi er med på dugnaden for å redusere smittespredning av koronaviruset i Norge.

Myndighetene har definert oss som en samfunnskritisk funksjon. Vår oppgave er å sørge for at alle kunder har et sikkert kjøretøy, slik at de som jobber i helsevesenet kommer seg på jobb, at varer blir levert i butikk og at alle kan handle inn det mest nødvendige.

Vi holder våre salgslokaler og verksteder åpne, og har innført en rekke smittebegrensende tiltak. Vi følger Folkehelseinstituttes og lokale helsemyndigheters anbefalinger tett og gjør fortløpende vurderinger.

Høflig uten å håndhilse 🙂

I tråd med FHI sine råd prøver vi å holde oss på en meter avstand fra hverandre – både for våre kunders- og vår egen sikkerhet.

Håndhygiene

Inne i våre butikklokaler har antibac tilgjengelig for våre kunder. Vi oppfordrer også til håndvask med såpe og vann på våre kundetoaletter – som selvfølgelig vaskes ofte. Det samme gjelder typiske kontaktflater som trappegelender og dørhåndtak.

Ekstra renhold i salgslokalet

Vi vasker og desinfiserer alle overflater i lokalet flere ganger i løpet av dagen. Det samme gjelder våre kundetoaletter.

Skal bilen din inn på verksted?

Vi har innført strenge rutiner der våre ansatte bruker engangshansker når de kjører bilen din inn og ut av verkstedet. I tillegg rengjør vi alle berøringsflater som skjerm, ratt, knapper, girstang og dørhåndtak innvendig og utvendig både når vi mottar bilen, og før den leveres tilbake til deg.

Samtidig benytter vi anledningen til å takke for at du bruker oss.

Spør oss gjerne om det er noe du lurer på!

Vennlig hilsen alle oss i Harila

(12. mars 2020)